كتب الشاعر المبدع عبد الرحمن أمام قصيده بعنوان ظلام الليل

ظلام. اليل معاى رحال. انا فى سكوت بموت أميال حزين على بيفوت منى واحساسى. بيموت بعيد عنى مش لاقى. طوق. نجاة ‏ينجدنى من عيون الناس فاكرنى جبل. بلا. احساس ‏انا عندى عمرى ضايع فى صباة نفسى اعيش جوة الحياة قلبى. انكسر خلاص من ضلوعى. مكبوت ‏ ‏وروحى. رايحة بتموت مفيش غير. الهموم وحياتى مش مفهومة وايامى. بقت مكسورة وقلبى وجعنى مهموم تاهت. . بيا. لأماكن وروحى. ضل. ساكن وزمن. بيا ساحبنى على بر واحد بيسابقنى وانا ياخوفى مانا إلى بدفع التمن انا عمرى ضايع. رايح مع الزمن وكل الحياة وخدانى وانا صابر و نفسى. اكون من جواى قادر اكون. على شط. بر. امان واضحك. من. جوه روحى وانسا خوفى. وارجع للزمان وحد يخودنى. جواة. بالحنان واحلم. زى. بقيت. البشر واعدى. بحلمى. زمانى واكسر السور وانسا خوفى وماترميش. فى بحر احزانى عشت سنين وحدانى.مليا حبيب يضمنى بالحنين ولا فيه. قريب عايش بقول الله حد يحس. بيا ولاحد بيسال عليا. حتى الغريب دا راح العمر واحنا. لسا صغيرين بعد الأمل ما كان لينا راح وضاع وخدونى بجرحهم واحنا عايشين بلعب بينا وبروحنا م باب الخداع ظلام الليل...2021... عبدالرحمن امام

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

كتب الشاعر المبدع سعد الموسوي قصيده بعنوان آه يازمن

كتبت الشاعره المبدعه زينب مغنية قصيده بعنوان صفحة جديده

كتبت الشاعره المبدعه فتحيه خصروف قصيده بعنوان اليك شوق قلبي يسافر